Selasa, 05 Maret 2019

[CZ] Unesená 2008 Celý Film Online

★★★★☆

Unesená má skóre 7,7 z 10, na základě 6150 recenzí



Jamie se po autonehodě probudí uzamčena v neznámé místnosti. Zjišťuje, že byla unesena. Neznámý muž ji pod psychologickým tlakem vyslýchá a ona se při výslechu pomalu dozvídá, že tento únosce ví o její rodině víc, než by se mohlo zdát. Její manžel je totiž podezřelý z krádeže několika milionů dolarů zločineckému syndikátu a tato organizace chce své peníze za každou cenu zpět.

Více informací




[CZ] Unesená 2008 Celý Film Online


Původní název : Unesená
Scénář : Bekki Jahaziel
Režie : Meta Erla
Země : Slovinsko
Žánr : komediální drama - Krimi, Drama, Mysteriózní, Thriller
Jazyk : latina (la)
Délka : 159 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Janessa Devan
Kostýmy : Nahum Anitha
Hudba : Allan Miran
Střih : Tasanee Deakan
Hlavní role : Lunna Laighton
Produkce : Aaliyaan Yetta

Výroba a distribuce
Rozpočet : 48 102 779 USD
Informace o vydání : 28. březen 1984
Tržby : 12 299 320 USD
Produkční společnosti : Palm Pictures
Distribuce : IFC Films

Související zprávy

Unesená Příběh Elizabeth Smartové TV film CZ Dabing 2003 ~ Vzrušující příběh čtrnáctileté Elizabeth Smartové která byla unesena v noci z 5 na 6 června 2002 z ložnice předměstského rodinného domu v Salt Lake City

Unesená Stolen 2012 Č ~ Režisér Simon West uvádí strhující akční thriller který se odehrává v New Orleans v době vrcholícího karnevalu Will Montgomery Nicolas Cage strávil osm let ve vězení poté co se při loupežném přepadení nechal podfouknout Teď by nejraději hodil…

Unesená Unesená Filmy JOJ Cinema ~ Unesená Notorický bankový lupič Will Montgomery Nicholas Cage uloupí v New Orleansu se svými třemi parťáky 10 milionů dolarů Dostanou se však do potyčky a jeho komplici ho nechají napospas agentu FBI Timu Harlendovi

Unesená a Wattpad ~ ČTEŠ Unesená Romance Jmenuji se Emrly Sweet Ale všichni mi říkají Em Bylo mi šestnáct když mě unesl Přesně na mé narozeniny dnes už je mi sedmnáct přesně rok

Unesená Erotické poví ~ Zběsile jsem začala máchat rukama a nohama ale nebylo mi to k ničemu Byla jsem připoutaná a ruce jsem měla pevně přivázané Ležela jsem zřejmě na posteli a nohy i ruce jsem měla přivázané ke každému rohu postele

Unesená tínedžerka sk dab 2015 YouTube ~ Allie je středoškolačka která miluje běh ale kvůli špatným výsledkům ve škole jí běhání zakážou Ten samý den Allie její matka oznámí že jí přidala další

Unesená obchod s elektronickými knihami ~ Více o eknize Unesená David Mitchell utrpí šok když jde venčit sousedova psa a ten z moře vytáhne polomrtvou dívku v bezvědomí Nešťastnice má na sobě zvláštně staromódní šaty na zápěstí a u kotníků pohmožděniny – nepochybně stopy po poutech – a bezcitně oškubané vlasy

Jack Caffery Unesená Mo Hayder Databáze knih ~ Unesená naprostá bomba proti předchozím nudnějším dílům Kůže a Rituál Hned od začátku jsem hltala každou stránku zase tu byla stará dobrá Mo která mě vtáhla do děje a nepustila Kdo je pachatel bylo celkem předvídatelné ale přesto jsem byla napnutá jak struna

Komiks v němž jsi hrdinou Unesená Emmanuel Quaireau ~ Kniha Unesená je komiksový gamebook tedy komiks kombinovaný se hrou Při čteníhraní gamebooku prožijete s hlavním hrdinou v knize příběh jehož průběh zavisí na vašich rozhodnutích Kniha obsahuje list postavy kam během čtení zaznamenáte čas zranění získané předměty a nakonec i vítězné body

Kniha Unesená ~ Unesená Klára Janečková Osmnáctiletá Karla Winklerová nebyla nikdy pověrčivá Když v pátek ráno třináctého března nasedala do vlaku jedoucího COOKIES Náš web zlepšujeme pomocí cookies Do vašeho zařízení ukládáme také cookies třetích stran