Sabtu, 02 Maret 2019

[CZ] Moje falešná svatba 2009 Celý Film Online

★★★★☆

Moje falešná svatba má skóre 8,2 z 10, na základě 6571 recenzí



Jennifer se stěhuje do nového domu a někdo ukradne stěhovací vůz i s jejími věcmi. Co teď? Nemá už peníze, za které by pořídila nové vybavení. Také dostala pozvánku na svatbu své kamarádky a odchází tam s velkým despektem. Pozná tam Vince, hazardního hráče s obrovskými dluhy. Oba žasnou nad tím, kolik darů a peněz svatebčané dostali. Jennifer dostane nápad a vybídne Vince, aby uspořádali falešnou svatbu. Jennifer dostane dary a vybaví svůj byt, Vince peníze, aby mohl zaplatit své dluhy. Dvojice ale musí vymyslet, proč se berou tak narychlo. Jennifer bere Vince do rodného domu. Rodiče dívky, kteří už ani nedoufali, že se jejich starší dcera někdy vdá, jsou z té zprávy tak nadšení, že jim nabídnou svatbu zaplatit. Jennifer to odmítá, ale Vince souhlasí a rodičům téměř v slzách děkuje. Jak to nakonec dopadne?

Podrobnosti




[CZ] Moje falešná svatba 2009 Celý Film Online


Původní název : Moje falešná svatba
Scénář : Kristal Neiva
Režie : Marine Doga
Země : Rwanda
Žánr : komedie - Televizní film, Komedie
Jazyk : ajova-oto
Délka : 160 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Mera Filippos
Kostýmy : Jamiel Saniha
Hudba : Mahbuba Sadiqul
Střih : Marzuq Endri
Hlavní role : Ervis Charlsie
Produkce : Nadirah Disa

Výroba a distribuce
Rozpočet : 19 737 319 USD
Informace o vydání : 24. červenec 1917
Výnos : 90 749 523 USD
Produkční společnosti : Modern Television
Distribuce : 3B Entertainment

Související zprávy

Moje falešná svatba My Fake Fiance TV film 2009 ~ Na televizní film je Moje falešná svatba docela pohodová komedie sice předvídatelná až hanba ale se sympatickými herci mezi nimiž chemie opravdu funguje čehož posléze využili tvůrci seriálu Melissa Joey a proto s tímto kusem nemám ani ten nejmenší problém a beru ho jako takový předkrm před výše zmíněným

Moje falešná svatba me filmy a seriály ~ Moje falešná svatba 2009 Stručný popis IMDb skóre 0 Jennifer se ocitá v tísni když stěhovací vůz naplněný všemi jejími věcmi zmizí

Moje Falešná Svatba 2009 CZ Dabing online ke zhlédnutí ~ Diskuze k souboru Moje Falešná Svatba 2009 CZ Dabing Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste Soubor Moje Falešná Svatba 2009 CZ Dabing zatím nemá ještě žádné hodnocení

Moje falešná svatba Sleduj filmy online zdarma na ~ Popis Jennifer se ocitá v tísni když stěhovací vůz naplněný všemi jejími věcmi zmizí A tak se rozhodne požádat o pomoc Vince hazardního hráče s dluhy Přes jejich vzájemné nesympatie se Jennifer a Vince rozhodnou vzít a rozdělit si tak svatební dary které dostanouEllise

Film Moje falešná svatba 2009 online ke shlédnutí ~ Moje falešná svatba 2009 online ke shlédnutí IMDb hodnocení 0 Jennifer se ocitá v tísni když stěhovací vůz naplněný všemi jejími věcmi zmizí

Moje falešná svatba Prima LOVE ~ Moje falešná svatba Jennifer poslední svobodná žena široko daleko přijde při stěhování o všechny věci Vymyslí proto plán jak získat nové Uspořádá falešnou svatbu aby si mohla svatebními dary vybavit nový byt…

moje falesna svatba ~ Nalezené tagy Svatba Na Divoko 2017 Falešní Poldové Svatba Na Divoko Falešní Poldové 2014 Svatba Moj Strycek Archimedes Moje Sestra Vlkodlak Moje Tlustá Řecká Svatba 2 0 Moje Falešná Svatba 2009 CZ

Popis filmu Moje falešná svatba ~ Popis filmu Moje falešná svatba Jennifer se stěhuje do nového domu a někdo ukradne stěhovací vůz i s jejími věcmi Co teď Nemá už peníze za které by pořídila nové vybavení Také dostala pozvánku na svatbu své kamarádky a odchází tam s velkým despektem Pozná tam Vince hazardního hráče s obrovskými dluhy

Moje falešná svatba My Fake Fiance 2009 ~ Popis filmu Moje falešná svatba Jennifer se stěhuje do nového domu a někdo ukradne stěhovací vůz i s jejími věcmi Co teď Nemá už peníze za které by pořídila nové vybavení Také dostala pozvánku na svatbu své kamarádky a odchází tam s velkým despektem Pozná tam Vince hazardního hráče s obrovskými dluhy

Moje falešná svatba na Nova TV program – programy více ~ Komedie USA 2009 Jennifer poslední svobodná žena široko daleko přijde při stěhování o všechny věci Vymyslí proto plán jak získat nové