Senin, 04 Februari 2019

[CZ] Můj život idiota 2007 Celý Film Online

★★★★☆

Můj život idiota má skóre 6,9 z 10, na základě 9496 recenzí



Jeff (Seann William Scott) je velmi svérázný mladík. Je mu skoro 30 a je finančně závislý na své rodině. Snaží se vymlouvat na nejrůznější postižení – poruchu soustředění, Tourettův syndrom, problémy s rovnováhou. Dnes má Jeff smolný den. Zpacká pracovní pohovor, málem ho přejede auto a potopí jachtu svého nevlastního otce. Ale také potká Lynn, tu nejkrásnější dívku, jakou kdy viděl. Jenže Lynn je už zadaná.

Podrobnosti




[CZ] Můj život idiota 2007 Celý Film Online


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Aditya Rhythm
Střih : Aadhav Shayda
Kamera : Romareo Fahmida
Kostýmy : Mireille Ummu
Hlavní role : Hassen Nadin
Produkce : Xanna Saliha

Původní název : Můj život idiota
Délka : 162 minut
Země : Mongolsko
Žánr : erotický thriller - Drama, Komedie, Romantický
Jazyk : slovenština (sk)
Scénář : Ashi Mayme
Režie : Ehan Zerrin

Výroba a distribuce
Distribuce : Millimages UK
Produkční společnosti : DDS Entertainment
Tržby : 45 353 991 USD
Informace o vydání : 19. září 1951
Rozpočet : 25 493 760 USD

Související stránky

Můj život idiota Trainwreck My Life as an Idiot 2007 ~ Můj nejlepší herec v tomto filmu Seann William Scott Kdyby to bylo více komediální mohlo to být dle mého názoru daleko lepší Ale takhle se to jevínicneříkající Seanna Williama mám rád a určitě mohl podat lepší výkon než podal Bohužel to asi bylo tím scénářem

Můj život idiota Sleduj filmy online zdarma na ~ Můj život idiota Trainwreck My Life as an Idiot Rok 2007 CZ dabing Země USA Délka 90 min

Můj Život Idiota 2007 CZ Dabing online ke zhlédnutí a ~ Soubor Můj Život Idiota 2007 CZ Dabing zatím nemá ještě žádné hodnocení Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení

Můj život idiota me filmy a seriály ~ Můj život idiota 2007 Stručný popis IMDb skóre 0 Jeff Seann William Scott je velmi svérázný mladík

Můj život idiota VOYO ~ Můj život idiota Jeff Seann William Scott je velmi svérázný mladík Je mu skoro 30 a je finančně závislý na své rodině Snaží se vymlouvat na nejrůznější postižení – poruchu soustředění Tourettův syndrom problémy s rovnováhou Dnes má Jeff smolný den Zpacká pracovní pohovor málem ho přejede auto a

Můj život idiota online ke zhlédnutí a ke stažení ~ Můj Život Idiota 2007 CZ Dabing 013023 69999 MB Můj Život Idiota 2007 CZ Dabing 013023 69999 MB Můj Život Idiota 2007 CZ Dabing 1 2

Můj život idiota 2007 Trainwreck My Life as an Idiot ~ Můj život idiota Docela dobrá komedie o životě jednoho poflakovače Našlo se tu pár zřeštěných situací které mě pobavily nicméně je zde vidět že hlavně ke konci už filmu trochu dochází dech a začíná být nudný

Můj život idiota Trainwreck My Life as an Idoit 2007 ~ Jeho život je katastrofa ale hodně zábavná Jeff je velmi svérázný mladík Je mu skoro 30 a je finančně závislý na své rodině Snaží se vymlouvat na nejrůznější postižení poruchu soustředění Tourettův syndrom problémy s rovnováhou Dnes má Jeff smolný den

muj zivot idiota 2007 ~ Hledám muj zivot idiota 2007 na Lék na život 2017 DVDRip CZ titulky Přehrát Přehrát 1h 32m 6s 640302 ZIVOT JE ZIVOT CZ komedie 2015 Přehrát Přehrát 0h 6m 54s 700400 33 Masa a Medved Sladky zivot 2013 Přehrát Přehrát HD 0h 59m 36s

CzTorrent 1 CZ Free Torrent Tracker Můj život idiota ~ Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za nahrané soubory Odpovědnost nese vždy uploader souboru