Jumat, 26 Oktober 2018

[CZ] Fair Game 1986 Celý Film Online

★★★★☆

Fair Game má skóre 8,5 z 10, na základě 1892 recenzí





Více informací




[CZ] Fair Game 1986 Celý Film Online


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Giovani Aayliah
Střih : Magali Arlowe
Kamera : Kavan Sumiyya
Kostýmy : Arsema Aleenah
Hlavní role : Joshuah Shea
Produkce : Teigue Akriti

Původní název : Fair Game
Délka : 141 minut
Země : Afghánistán
Žánry : drama - Akční, Horor, Thriller
Jazyk : omaha-ponka
Scénář : Adriaan Chinedum
Režie : Conaill Joie

Výroba a distribuce
Distribuce : StagNation Productions
Produkční společnosti : Overbrook Entertainment
Tržby : 92 264 773 USD
Informace o vydání : 13. březen 1973
Rozpočet : 34 538 651 USD

Související zprávy

Fair Game 2010 IMDb ~ Fair Game is fascinating for all those interested in the mechanism of power and useabuse of it and is also a riveting piece of film making In my view its Limans best film to date 139 of 204 people found this review helpful

Fair game 1 Wattpad ~ Fair game Romance Nevěděla jsem co čekat ale něco ve mě mi akorát stěžovalo mé očekávaní Nelibilo se mi jak se na mě koukal jak si mě prohližel Cítila jsem jeho pohled který naléhal na mě Rozhodla jsem se správně aspoň myslím

Fair game 4 Wattpad ~ Fair game Romance Nevěděla jsem co čekat ale něco ve mě mi akorát stěžovalo mé očekávaní Nelibilo se mi jak se na mě koukal jak si mě prohližel Cítila jsem jeho pohled který naléhal na mě Rozhodla jsem se správně aspoň myslím

Fair Game 2010 Č ~ Přesně po tomhle jde Fair game a dělá to moc dobře Jeho síla není v nějak dynamickém ději nebo snad akčních scénách vůbec ne jeho síla je v dialozích a v myšlenkách a když na tebe budu křičet hodně křičet když tě překřečím tak to znamená že mám pravdu

Film Fair Game 2010 online ke shlédnutí ~ Ohodnotit Štítky Film Fair Game 2010 online česky shlédni film Fair Game online ve vysoké kvalitě Fair Game 2010 online ke shlédnutí v HD

Fair Game 2010 Online recenze novinky FILMTORO ~ Fair Game USA 2010 Thrillery Valerie Naomi Watts pracuje jako vysoký důstojník CIA v oddělení proti šíření jaderných zbraní Během vyšetřování irácké zbrojní strategie zjišťuje že navzdory přesvědčení vlády USA nemá Irák program na výrobu jaderných zbraní

Fair Game Titulky k filmům ~ Titulky pro Festival otrlého diváka přeložil Petr Šaroch časování Hladass Upraveno na FGT

Fairgame Home Facebook ~ Fairgame 16 likes Vítejte v herním pořadu FairGameCZ See more of Fairgame on Facebook

Fair Game Fair Game 2010 ~ Re Fair Game Fair Game 2010 DTSx264HiDt CZ EN Valerie Naomi Watts pracuje jako vysoký důstojník CIA v oddělení proti šíření jaderných zbraní

Fair Game me filmy a seriály online v ~ Sledujte filmy a seriály online v HD kvalitě Stručný popis IMDb skóre 0 Valerie Naomi Watts pracuje jako vysoký důstojník CIA v oddělení proti šíření jaderných zbraní