Rabu, 12 September 2018

[CZ] „Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ 2018 Celý Film Online

★★★★☆

„Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ má skóre 8,3 z 10, na základě 9121 recenzí



Velmi černá komedie o recyklaci novodobých dějin sleduje přípravy rekonstrukce skutečné události z roku 1941, kdy rumunská armáda na východní frontě spáchala etnický masakr v okupované Oděse.

Podrobnosti




[CZ] „Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ 2018 Celý Film Online


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Ezrah Dawna
Střih : Nassor Darshana
Kamera : Yazmyn Lekai
Kostýmy : Bernard Pawel
Hlavní role : Finntan Tiarra
Produkce : Biniam Azim

Původní název : „Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři“
Délka : 167 minut
Země : Japonsko
Žánr : erotický thriller - Historický, Drama, Komedie
Jazyk : oromština (om)
Scénář : Miraz Dontay
Režie : Zaylen Tayyibah

Výroba a distribuce
Distribuce : Kingswell Productions
Produkční společnosti : Dystopian Films
Tržby : 19 486 336 USD
Informace o vydání : 27. březen 1906
Rozpočet : 42 444 993 USD

Související články

„Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ GoOut ~ „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ v Praze Vstupenky a informace o nadcházejícím promítání Novinky lístky nejnovější info stejně jako program a vstupenky na nejlepší akce najdete na GoOut

Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři ~ Kde vidíme řetězec událostí tam on vidí jednu jedinou katastrofu která neustále vrší trosky na trosky a vrhá mu je pod nohy Anděl by chtěl setrvat na místě vzbudit mrtvé a zcelit vše roztříštěné Ale bouře která se žene z ráje se mu opřela do křídel s takovou razancí že je již nedokáže přivřít

KVIFF „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ ~ Archív filmů „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři již se rozhodne inscenovat mladá aktivistická umělkyně Pozvolna rozvíjený film o rekonstrukci hrůzného incidentu důmyslně aktualizuje palčivé dílo Hannah Arendtové o banalitě zla a godardovsky nekompromisní vyprávěcí formou ukazuje že barbarství

RECENZE Je mi jedno že se do dějin zapíšeme jako barbaři ~ RECENZE Je mi jedno že se do dějin zapíšeme jako barbaři Film nejen o masakrech Křišťálový glóbus za vítězství v hlavní soutěži karlovarského festivalu si na začátku července odnesl film rumunského režiséra Radua Judeho

„Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři ~ „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ Galerie Tato věta která zazněla na radě ministrů v roce 1941 zahájila etnické vyhlazování na východní frontě Film je komentářem k tomuto výroku

„Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři” Bio ~ „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři” Tato věta která zazněla na radě ministrů v roce 1941 zahájila etnické vyhlazování na východní frontě Film je komentářem k tomuto výroku

„Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ KINO ART ~ „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři” Tato věta která zazněla na radě ministrů v roce 1941 zahájila etnické vyhlazování na východní frontě Film je komentářem k tomuto výroku Naše temné dějiny nejspíš nejlépe zachycuje zhrozený pohled anděla dějin o němž píše Walter Benjamin „jehož

Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři ~ Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři Ale bouře která se žene z ráje se mu opřela do křídel s takovou razancí že je již nedokáže přivřít Nevyhnutelně ho odnáší do budoucnosti k níž je otočen zády zatímco před ním až do nebes narůstá hromada trosek Této bouři pak říkáme pokrok“

„Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ „Îmi ~ „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ „Îmi este indiferent dacă în istorie vom intra ca barbari” kdy kde a v kolik Anotace „Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři” Tato věta která zazněla na radě ministrů

Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři ~ Každá země má historii a každá taková historie nabízí alespoň jednu kapitolu která není zrovna pěkná Pro Rumuny je to podle režiséra Radu Judeho etnický masakr v Oděse z roku 1941 Podle tvůrce je to tak zásadní že o tom natočil film Je mi jedno že se zapíšeme do dějin jako barbaři Na KVIFFu 2018 vyhrál Hlavní cenu a nyní se dostane do českých kin