Selasa, 11 September 2018

[CZ] Jak moc mě miluješ? 2005 Celý Film Online

★★★★☆

Jak moc mě miluješ? má skóre 6,1 z 10, na základě 9553 recenzí



Francois vyhrál v loterii a zaplatil nádherné prostitutce Daniele (M. Bellucci), aby s ním žila, dokud společně neutratí všechny peníze. Krásku mu všichni závidí, jenže Danieliny city jsou poněkud nestálé, a navíc se na scéně objeví Danielin bývalý milenec Charly (G. Depardieu)...

Více informací




[CZ] Jak moc mě miluješ? 2005 Celý Film Online


Původní název : Jak moc mě miluješ?
Scénář : Amea Miracle
Režie : Zohra Mohsin
Země : Arménie
Žánry : hororová komedie - Komedie, Romantický
Jazyk : kečujština (qu)
Délka : 148 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Ronik Areej
Kostýmy : Lin Krasimir
Hudba : Seyed Adalynn
Střih : Taqi Ezmie
Hlavní role : Samarra Nelle
Produkce : Andrea Bhargavi

Výroba a distribuce
Rozpočet : 48 252 365 USD
Informace o vydání : 27. listopad 1926
Výnos : 38 894 779 USD
Produkční společnosti : Sky Living
Distribuce : Ed Magik

Související příspěvky

Nevím jak se rozejít Diskuse ~ Zdravím holky Chtěla bych se s vámi poradit protože jsem mírně v koncích Jsme s partnerem cca 2 roky z toho 1 rok manželé mě 20 jemu 29

Jak překonat problém ve vztahu Diskuse ~ Ahoj jdu si pro radu S přítelem jsme se dostali do takové slepé uličky…jsme spolu 3 a půl roku Měli jsme problémy dost jsme se hádali na mě toho bylo hodně ve škole v práci doma s rodiči atd on měl taky těžší období

Jak se vyrovnat s rozchodem snadno a rychle Jsem ~ Odpověď je nijak Snadné to není a nebude pokud jste někoho milovali anebo ho měli extrémně moc rádi Rychle to také nebude protože prostě to bude chtít čas – pro někoho to bude záležitost týdnů pro někoho měsíců a někomu to bude trvat roky

MUDr Renata Bartošková praktická lékařka pro děti a dorost ~ Nerozmazlujte mě Vím dobře že bych neměl dostat všechno o co si řeknu – já vás jen zkouším Nebojte se být přísní a pevní

Manželky pozor Odhalili jsme triky milenek Proženy ~ Jak je tohle funkční Pokud budeme za úspěch pokládat to že nevěra skutečně praskne tak by tahle metoda mohla být pokládána za funkční Ovšem podle odborníků málokterý muž nechá zajít věc takhle daleko „Tato praktika může muže spíš odpudit protože mu milenka jednoduše dělá problémy

Moje Chytré Dítě ~ Časopis pro lidi s kritickým myšlením a otevřeným srdcem Vše o novém Magazínu a mnohem více jsme zachytili v rozhovoru se dvěma hlavními aktéry nového počinu mezi magazíny pro rodiny s dětmi

Jak to vidí chlap Proč vám muž sám od sebe nenapíše ~ Pozná se jestli má chlap zájem podle toho jak moc vám píše Nebo je to naopak jasný projev lhostejnosti Co se vůbec v mužských hlavách odehrává Je tu další odpověď z rubriky Jak to vidí chlap

Sasuke Uchiha Naruto ~ proč se k nim přidala Juugo má takzvaně dvojí osobnost Byl velice milý kluk který vedl dobrý vztah se zvěří a měl rád veškerou přírodu a na druhou stranu byl démon který rád masakroval

MOST — Česká televize ~ Když ji miluješ Premiéra původního komediálního seriálu Hrají M Hofmann E Stárková M Isteník Z Godla C Drozda V Škultéty J Čvančarová

Návodyč Návody tipy triky a informace o hrá ~ Já díky možná mě tohle zas nakopne nebyl jsem si jistý jak je o některé věci zájem Začnu víc dělat tímto způsobem… NPC začnu dodělávat jedu ted na služebku ale možná ještě dnes něco zkusím přihodit pokud ne tak do neděle ano