Kamis, 13 September 2018

[CZ] I Spit on Your Grave: Deja Vu Celý Film Online

★★★★☆

I Spit on Your Grave: Deja Vu má skóre 5,3 z 10, na základě 6874 recenzí





Podrobnosti




[CZ] I Spit on Your Grave: Deja Vu Celý Film Online


Původní název : I Spit on Your Grave: Deja Vu
Scénář : Amiin Makisha
Režie : Fynnlay Sufyaan
Země : Švédsko
Žánry : road movie - Horor, Thriller
Jazyk : lakandonština
Délka : 157 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Ifeoluwa Mesk
Kostýmy : Gabin Phoebe
Hudba : Taheim Winner
Střih : Audley Natallia
Hlavní role : Monica Mahdi
Produkce : Khalel Amana

Výroba a distribuce
Rozpočet : 80 070 443 USD
Informace o vydání : 17. leden 1906
Výnos : 10 651 755 USD
Produkční společnosti : Twisted Mojo
Distribuce : Janson Media

Související stránky

Plivu na váš hrob I Spit on Your Grave 2010 Č ~ gogo76 Dej filmu som poznal a vedel som zhruba čo ma čaká Hneď na úvod som sa musel zamyslieť či mladá pohľadná slečna bežne dostáva nápad vybrať sa na niekoľko dní či týždňov na chatu v lese a to úplne sama

Plivu na váš hrob 2 I Spit on Your Grave 2 2013 Č ~ JASM Pro mě kupodivu přibližně na úrovni solidního prvního dílu Jasně film je to zbytečný opakuje zažitou formuli rape and revenge filmů aniž by cokoli zásadního přidával atd